Tuesday, August 3, 2010

LaPTop is BaCk

Smalam 2/8/10 aku gagahkan jugak g putrajaya untuk mengambil laptop aku yg dah 1 mgg x jumpa... seb bek ade keje2 yg aku sempat back-up dlm pendrive.. kalo idak..xtahu nk wat cmner...

so after 5.00pm aku tumpang nek kete dgn k.mimi coz kak mimi ni dah 8 months berulang alik dr masjid tanah-putrajaya... smp putrajaya aku tido precint 15 umah kak mas.. sbb umah k.mimi tu precint 14.. dkt ckit dia nk drop aku..
then dlm kul 7 tu aku n kak mas g la umah mak ijah mengambil my luv laptop.. mak ijah bagi pulak jambu cameron yg beshh tue.. apa lagi..ngap la...

after g uma mejah we ols lepak alamanda... survey2 handbag.. wow ade sale!! sume kedai handbag masuk.. sembonia, carlo rino, dlm parkson... tp xde plak yg berkenan... :( .. lagipon sgt rush sbb alamanda dh nk tutup kul 10pm.. masa survey tdk mencukupi!

so blk uma kak mas..mandi2 n trus lelap.... b4 lelap, test my berok band dlu.. is it function or not kan... yeaahh seb bek boley guna.. apa yg penting... laptop dah berada bersama aku kembali!

No comments:

Post a Comment

Thank You