Monday, October 20, 2008

20 Oct 2008


Tak tercapai juger hajat aku nk wat diary tiap2 ari kat cni ek.. huhuhu tp xper.. panjang cte leh masuk.. ape yg aku nk cter.. 17hb lepas(Jumaat) aku mntk kuar awal dr office.. bukan aper... aku nak gi tgk anak sdara aku , Harraz kat Kuantan.. dia kena operate kat KMC.. so kul 3 pm aku bertolak dan amik Apeh adik aku kat Uitm Segamat. Penatnyala rasa.. sampai kuantan dah kul 7pm++...


Mak n ayah aku dah ade kat sana. mak aku suh rehat jer... sok paginye aje g melawat Harraz.. Malam tu juge mak mertua abg aku n kakak ipar dia dr raub dtg.. pun dorg tido uma abg aku.. padahal abg aku n wife dia x tido pon kat uma.. dorg tido @ KMC.. jaga Harraz..


18 Oct 08


Pagi2 lagi dah bangun.. mak aku suh ready breakfirst.. wat goreng bihun jer.. mak aku rancak borak dgn besan dia.. sama2 sediakan sarapan..

lepas sarapan kami pon g KMC tgk Harraz.. aku masuk wad dia Harraz tgh menangis.. kuat giler.. aku pon jadi nk nangis sama.. dia nangis mcm kesakitan jer.. padahal aku rs dia nk tido.. tu yg meragam tue.. mmg pastu dia pon terus tido... lama gakla sampai kul 1 pon x bgn2 jgk.. malas nk kaco dia... lepas tgk Harraz mak aku ajak gi cari ikan fresh.. kami gi area Beserah... syok gak tgk laut.. cantiknyer...... blk uma masak plaks... malam plak along aku + wife n anak dia HUmairah dtg dr bentong...HUmairah plak nk main sampai kul 1 am.. aku ni sampai tido2 dah...

19 Oct 08

Angah aku msg ckp Harraz dah leh discharge arini.. syoknya.. so kami x payah gi ke spital lagik dah.. tunggu je kat uma....harraz blk dia tido.. ciann tgk dia.. tp aku xde plaks gambo dia nk masuk cni.. nnt aku usahakan...

No comments:

Post a Comment

Thank You