Thursday, October 16, 2008

About Me

Assalamualaikum.....



Nama aku Siti Khairunnisa bt Baharudin.. aku lahir pada 28 Mac 1983 yang lalu.. aku dilahirkan di HBKL.. bersekolah rendah di Sk Raub. Tingkatan 1 - 3 aku bersekolah di SMK Seri Jengka Maran. tingkatan 4-5 pulak bertukor sekolah di SMK tengku Kudin Raub Pahang.. Meneruskan Pengajian di Kuittho , Dip. IT. Terus menyambung Ijazah di UTM, SKudai...





1st Job aku ialah di ASTRO.. sebagai Re-Connection Officer sahaja dgn gaji murah Rm 700-800 sahaja.. cukup 2 bln aku cabut sbb nk gaji yg lbh tinggi... aku kerja di VADS Berhad sebagai Streamyx Customer Service.. Gaji masyukk giler keje kat cni tp keje tak tahan.. pernah shift sampai 12 tngah malam.. pernah masuk keje shift kul 6 am...!



Aku cuma bertahan 6 bulan sahaja... dlm masa 6 bulan aku apply pelbagai job utk masuk government.. Alhamdulillah skang aku dah jadi lecturer di Kolej Komuniti Masjid Tanah...



Sekarang bermulalah hidupku di Masjid Tanah, Malacca... aku lapor diri pada 16 Ogos 2008.. Pensyarah baru yang masuk sama aku adela seramai 8 orang.. 2L 6P.. tp skang dah tinggal 2L 4P sahaja sbb lagi 2P tu dpt better job..







Kehidupan aku di Masjid Tanah di warnai dengan 2 gadis brilliant idea.. sorg dari Pantai Timur Kelate.. Manis orgnya.. diberi nama Siti Ubaidah.. Ubai ni rupenye same UTM dengan aku tp aku tak pernah jumpa plak dia masa kat UTM dulu.. besornye utm tu..

Ubai ni dia mmg ade magnet dengan hp.. kat tinge dia x pernah lekang


dgn hp... sampai gambar di bawah ni diambil pon still bersama HP kesayangannya tu..

baru2 ni dia tukor housing baru.. cunn..



Housemate aku lagi sorg ni bernama Nor Akma.. aku panggil dia kak akma jer..
ade org ckp dia ni x reti diam walau seminit.. dia kata dia x reti ckp lama dlm hp.. sgt kontra dgn kwn aku yg tadi..

kadang2 org tak abih ckp lg dia dah end call..

so terpaksala dial blk num dia.. berasal dari perak..

manis orgnya.. baik budi bahasa..

bersopan santun.. hormat org tua..

dan lain2 lagi...





No comments:

Post a Comment

Thank You