Wednesday, April 1, 2009

My Own Baju Kurung!

Hai korg.. aku nk upload kan baju kurung buatan sendiri.. hasil yang cukup memuaskan.. he he he.. sebab baju ni adalah kerjasama aku n ubai .. ubai tolong potong kain dgn bantuan kak akma.. dan aku jahit baju ni sampai siap dgn bantuan kak akma juga.. kak akma tolong part yg susah contoh mcm leher n zip.. aku kena byk berlatih lg nk jahit leher n zip.. sbb nk jahit zip ni kena tukor tapak...



inilah tukang potong aku... TQ so much ubai coz tlg potong baju aku...inilah hasilnya.. kos baju rm6.50 semeter.. x 4meter total baju rm 26.. upah jahit rm0... heheheheheheheheheheheh

3 comments:

  1. hehehe....bersemangat aku nak mahirkan ilmu jahit menjahit ni....

    ReplyDelete
  2. wah..chaiyok..chaiyok..
    puas ati giler2 dpt pakai baju yang jahit sdiri ni..aku dah lama tak sentuh mesin jahit..huhu..
    *jeles lagi ngan ko*

    ReplyDelete
  3. hihih iza... jgn jeles.. ko pandai wat roti.. aku x pandai weh... bg aku resipi

    ReplyDelete

Thank You