Tuesday, May 5, 2009

Busynya aku minggu nih.. maklumhlah dah 3 weeks berturut2 x masuk kolej.. sepatotnya diz week aku kena gi kursus applied research @ suria hotel, cherating.. aku sgt berminat tp mengenangkan tugasan di pejabat dah berterabur.. aku slow talk dgn KJ aku.. sbb kalo g kursus ni automaticnya aku kena jadi pegawai r&d tetap utk kolej.. x sanggop plak rsnya nk tanggung beban kerja.. skang pon dah pegang tracer study lagik.. so wlda telah dilantik menggantikan aku.. Alhamdulilah..

td baru abis meeting kehadiran pelajar.. mana pelajar yg dah dpt surat tunjuk sebab perlu di highlight kan utk dikeluarkan surat penahanan oleh KJ utk menduduki peperiksaan final.. alhamdulilah pelajar aku paling teruk pon sampai surat amaran 2 sahaja.. cuma aku ade terlepas pandang sorg pelajar kelas aku yg mengulang .. aku telupa daftar dlm idbms sbb asalnya aku xtau dia mengulang join class mana..

berderetan lagik kerja aku ni.. jap lagi aku nk pulun siapkan FRP.. siapkan attdnce, PB dan update fail PB aku sbb dgr cte nnt ade pemantauan PB.. ade auditor akn dtg just for PB.. so readyla utk kwn2 di KK..siapkan semua soalan & skima anda..

chayok2 utk aku.. nk g zohor jap .. dah masuk waktu.. assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Thank You