Tuesday, June 16, 2009

16/06/09

Penatnya arini geng2 pensyarah masak nasik dagang.. diketuai oleh ustaz.. dgn chef from kelate iaitu kakzah n kak zuraida.. aku , kak akma, kak neetha, kak mimah, kak jaja backup dibelakang tabir.. tolong merewang apa yg patot.. sambil2 wat nasi dagang tue ditambah plak dgn durian makcik jannah.. marvellous betul la jamuan makan2 yg x dirancang sgt nih kan.. port biasala iaitu bilik masakan KKMT..

x disangka2 plak arini en md rais iaitu pengarah baru kk rembau turun ke kkmt sempena lawatan sambil belajar utk setup kk rembau yg baru dibuka itu.. so tibe2 majlis jd formal la plaks.. 1 meja di siapkan khas utk vip.. dgn hidangan nasik dagang, pulut durian, pizza (smpt lg aku uli doh).. pengarah siap puji lg doh pizza kali ni.. dia kata cantik.. sbb nipis skit dr sebelum nih.. 2 trip masak pizza.. pizza yg 1st masak tu aku sedikit sedey sbb hangus!! hahahaha tp dorg ni bedal ajek aku tgk

HANGUSNYA PIZZA :(

.. crispy katanya.. hahahah licinnn... tunggu trip ke-2 plaks.. sangatlah heppy sbb marvellous.. cun pizza kali ke-2 tue.. aku dah tekad raya nnt nk ajak mak aku wat pizza jek.. ahahah sonang ajer..

2 comments:

  1. nissaq, nape rajin bebenor kamu masak-memasak ni? Ooo.. dah ada klik, memang menjadi la.. Kalau kamu dah pandai masak nasi minyak, kita partner nak buat katering untuk oghang kawen..

    ReplyDelete
  2. itula psal sue.. kite ni kan, if ade klik yg ngam.. go on je ek.. ala mcm kite g desaru,tg balak tu dulu... time aku an n leha psm, ade klik jalan aje..tul tak... miss dat time la su kan..

    ReplyDelete

Thank You