Monday, June 8, 2009

My Banner 4 KKMT

Date : 08-06-09

K.K.M.T - Unit Quality

Project : Banner for MS ISO 9001:2000



Design 1 : Aku rasa design ni buruk.. sure pengarah reject.. sebab colour dia malap kan.. tul tak?


Design 2 : Aku actually prefer yang nih.. sebab colour macam naik kot.. aku ade mntk pendapat Peg. Q and sorg member (pakar design).. dorg setuju pilih yang ini..


Design 3: Nice look.. at 1st my member ckp dia prefer yang ini.. tp aku rs aku xmo yg ni sbb ni colour sama dgn konvo mlk+n9 09 aritu..


Design 4 : yang ni pon ok.. tp aku rs pon kaler malap..


Design 5 : act aku suka yang ni.. tp plain je la.. maybe aku jenis org yg x suka serabut sgt kot..



P/S: TQ to fiz sbb izinkan aku guna softcopy dia.. ni sumer source dr fiz.. TQ a lot to kakmas n member2 yang bagi komen utk aku siapkan banner ni... to Pengarah KKMT: hope u like it.. nk design ni perlukan ketenangan fikiran.. aku start design kul 9.00 am dan siap kul 10.30 dgn 5 colour yang berbeza... apa yang penting.. fikiran kasik relax.. lupakan segalanya... :)


Design 4 - modified : after dah bwk jupe pengarah, inilah hasilnya yg the latest,.. byk gak kena edit... contohnya kena masuk logo sirim+iq-net n reg numb...

2 comments:

  1. nisaa, aku pun rasa design 2 cantik.. aku baru je anniversary ni, tengah cuba menambah-nambah ahli keluarga.. ko kat melaka lagi ke?

    ReplyDelete
  2. aah la.. aku dah nak 2 thn dok cni sue.. ko dah ngandung ker sue? menambah ahli keluarga masud ko tue?? x paham...

    ReplyDelete

Thank You