Wednesday, August 12, 2009

My Weekend

Sabtu lepas aku g kenduri kawen yana kat kg kandang, melaka.. side laki dia.. aku g ngan nurul.. then lepas g kenduri kawen lepak kat tesco.. ptg tu rush balik m.tanah sbb along n family dia nk dtg...

Along+kakhuda+meyah datang ke melaka pada sabtu lepas.. then lepas magrib aku ajak g makan kat tepi laut...Amboi Humairah.. sukanya dia ek tgk laut pangkalan balak tue.. menjerit2 humaira time ni...

Meyah ckp dlm ati : plzz mama, meyah dah bosan dok dlm ni.. bosannn, nak turun nak turun...

Meyah-my brutal niece..tgkla kaki dia ats meja makan.. ish2x meyah.. malu la cmni.. u girl tau.. ni dok tgh tunggu nk makan kat Medan Ikan Bakar Padang Kamunting, Pengklan Balak..

Rambut Humaira masih serabai lagik nih.. baru je siap mandi terus berlari2 dlm umah aku.. susah benor nak pakai suar dia..sian kak huda kena kejor...

Lepas kenduri kawen yana, aku n ubai g tesco.. slt n lepak KLUANG STATION sambil menikmati cham yang dah x berapa nak best tue...siap pakai mask lagi maklumlah melaka ni negeri yang top H1N1...

Pengantin baru : Nurliyana + ROzali... best dorg berarak naik beca.. style melaka betul nih..Yana terkejut dgn kehadiran aku ke majlis dia.. hehe sorri yana, x sempat nak borak beria dgn ko..

nurul + mariam(kwn nurul).. aku n nurul berpakat g kenduri yana bersama2.. aku jumpa nurul kat umah makcik dia di tmn cempaka, melaka.

1 comment:

  1. Selamat menjalani ibadah puasa.. semoga bisnisnya sukses selalu..

    ReplyDelete

Thank You