Monday, August 3, 2009

Selamat Pengantin Baru

MAJLIS AKAD NIKAH KAK MIDAH MOHD SHAH...

JOHOL, N9

Ubai with hantaran kak mid..

pose ats katil pengantin kak mid...

jeng jeng.. special gift from charlie's angel to kak mid..

kak mid tgh berdebar2... jap lg kak mid bakal bergelar puan...

tu dia jejaka pujaan kak mid.. jangan pandang belakang...

Apa yg aku wat di ujung minggu yg lepas? emm aku telah menghadiri majlis perkahwinan officemate aku (Kak Midah) di Johol, N9. Majlis akad nikah berlangsung pada ari jumaat lepas asar (31 . 07).. aku, kak akma n ubai pergi menghadiri majlis akad nikah kak midah.. sampai je umah dia dlm kul 5.45pm.. ngam2 time tu baru nak start majlis akad nikah.. yg ade cuma kak Cat.. kak mid sgt heppi dgn kehadiran kami ber-3.. sgt cantik make-up kak mid.. alhamdulilah ptg tu kak mid dah bertukar status dr cik kepada pn hamidah... berseri2 muka pengantin baru tu.. hu hu hu..
lepas magrib tu kami bertolak balik ke m.tnh.. keesokan harinya kul 11.00 am geng2 kkmt berkonvoi beramai2 6 kereta ke umah kak midah sbb ramai xtau jalan.. so mereka2 sumer follow aku n k.akma je la.. best sgt mcm kitorg 6 kete rombongan menghantar pengantin lelaki la pulak.. hahaha sampai umah kak mid ngam2 time tu baru nk berarak.. cuaca ujan renyai2 tp xdela lebat benor.. kak mid pakai kaler pepel.. nice sgt.. menu sgt la sedap... ayam golek bergolek2 kat tmpt buffet.. yg bestnya ade tempoyak melaka.. suka sgt la aku kan.. huhuh

kak Nab (mantan kjkk kkmt) atau skang dah jadi pengarah kk pasir gudang pon turun ke majlis kak mid.. kak zah yg dah pindah ke kk selayang pon dtg with family dia.. sgt meriah majlis tue..geng2 kkmt usah ckpla.. bersepah2 yg datang.. antara yg aku sempat jumpa :

aku, kak akma, kak izariani +ank2, kak nurul, ila, adik k.nurul, wan ramzi, din, en ismail badol, en jamal+family, ustaz saifullah, kak nieta + ank2, hafiez+k.nad, koya, k.ezy+hubby, en jalil, en baha, pak din, kak marina, kak midah, fatihah, k.ayu, kak ana pudi, k.puja dll...

ptg tu k.akma ajak g kl.. tp aku mmg x larat la sbb penat.. so ahad mmg lepak kat umah.. xwat paper.. basuh baju n potong kain yg beli kat bandung tu jer...

"selamat pengantin baru utk kak midah, semoga berbahagia ke anak cucu"

"selamat pengantin baru juga utk kawan ex-dti, nurliyana ismail... maaf x dpt dtg ke p.gudang.. maybe kalo ademember aku g turun ke belah laki ko kat melaka.. sape nak gi inform aku ek kawan2"...

2 comments:

  1. uwa....aku je ke yang tk g mase kak mid bersanding?uwa..uwa....

    ReplyDelete
  2. sumer org cari ko ubai.. aku ckp ko tgh wat kad kawen...

    ReplyDelete

Thank You