Friday, October 30, 2009

Friday again..

It's Friday again...! every friday aku mmg free coz jadual p&p aku mmg kosong arini.. aku xde class with student on friday.. so keje nye menyiapkan kerja-kerja yg terbengkalai... arini aku dah siapkan proposal lawatan student sem 4 ke arau , perlis.. rentetan dr kursus keusahawanan oleh HPA minggu lepas... tarikh cadangan adalah pada 6-8 nov..

sebut pasal hpa, smething yg aku dpt dr join kursus student aku tu ialah produk islam dan 100% halal.. hpa act bermula dr utara..(arau).. sekarang hpa dah berkembang dgn wujudnya Radix Fried Chicken... menurut fasi kursus tu, radix FC telah mendapat keuntungan sebanyak $ 1 juta sebulan!! bayangkan... yg terkini dibuka di kluang johor pada 24 oct...

selain dr itu, kakak fasi tu tgk tangan aku utk rawatan islam.. dia ckp aku banyak angin dlm badan, kena jaga tulang belakang, kolesterol byk... so aku mntk cadangan dia utk ubat apa yg aku perlu makan... act banyak produk yg hpa dah keluarkan cuma x berapa meluas di melaka ni kot.. sape2 nk tgk leh masuk web hpa or http://hpa.com.my/metrohpa/?p=72... btw, aku pon buat rawatan bekam! not bad la..

em act aku bukan nk promote hpa, cuma just nk inform sometimes kite beli kat hypermarket pon kite x pasti kesahihan tahap halal produk2 tersebut..kdg main cop halal je... takut gak mende x halal bila dah jd darah daging ni...

neway, hope lawatan aku ke arau nnt dpt la melawat ke kilang2 hpa tu utk tgk sendiri camne dorg produce their product halalan toyyiba..

No comments:

Post a Comment

Thank You