Wednesday, October 7, 2009

Puasa 6

ALhamdulilah smalam aku dpt 2 hari puasa 6.. arini day-3.. semoga dpt berjaya menghabiskannya.. nk dijadikan cite, smalam makcik eda-tuan umah sewa ajak beraya ke umah dia.. so kami ber-3 plan nk g lepas magrib.. lepas keje tu g round tmn bidara permai jap.. survey2 umah utk sewa.. kami nk dok umah sewa baru..ubah angin kunun2.. sedar2 dah azan! berbuka je dulu dgn air susu dutch lady! then terus ke kg paya rumput sg udang.. sampai umah cik eda kami solat jap.. then makan time..cik eda masak kuey teow goreng.. umah cik eda dah berubah.. keuntungan bisnes kuih raya aritu dia telah mampu membeli sofa baru yg sgt cantik serta meja makan untuk 8 orang! murah rezeki cik eda.. then aku minum air gas-oren.. makan kuiey teow skit n mee rebus skit.. tiba2 aku rs mcm dah x larat yg teramat.. aku rs nk muntah..aku ajak ubai n kak akma balik.. ms drive tu lg la.. tuhan je yg tau.. aku mmg dah x larat sgt rasanya.. sampai je umah, aku rs badan aku panas..aku terus tido..x mandi n isyak lagi.. kul 11 aku bangun n mandi.. menggigil2 aku! tibe2 sejukk sgt2.. then isyak n telan 2 biji panadol.. aku tutup kipas n kelubung dgn selimut.. aku rs nk demam!.. bila dipikrkan balik, maybe sebab aku puasa, then berbuka minum ais n air gas!! aku harap aku dah x wat camtu lagik.... badan aku hampir 90% kepenatan..

1 comment:

  1. demam lagi ke nissaq? kalo demam biasa2 minum 100 plus je.. cian nissaq.. dugaan puasa 6..

    ReplyDelete

Thank You