Friday, October 2, 2009

Raya Story

Salam Aidilfitri..Dah lama rasanya x update new story..lately start dr raya life sgtla bz.. mon-friday bz dgn class mcm biasa..alhamdulilah student2 aku sumer bersemangat lagi dgn pembelajaran even mood raya masih terasa...


Kuih Raya ni aku jamu utk my blogger frens... :) salam aidilfitri!

Suasana raya tahun ni sgtla ber sederhana sahaja.. Abah masih kurang sihat disebabkan kayap yg kena before puasa dulu..dah 1 bulan lebih masih sakit teramat..kesian kat abah..aku pon x g mana2 raya taun nih.. cuma aku sgt seronok sbb kawan aku dr darjah 1, SAlmi Sallehudin datang beraya ke umah.. mak aku slalu suh ajak salmi dtg beraya ke umah sbb dia dah xde ibu sejak beberapa taun lepas..

Then aku sgt heppi sbb kawan masa kat seri jengka dulu sanggup turun dr temerloh utk dtg beraya ke umah aku..TQ for Bib & Tikah.. u r da best , gal! kami round sampai ke lipis g beraya ke umah mafizah & Adibah...

Beraya ke umah adibah Hanim di Lipis..


Member Seri Jengka: Norhabibah hanim & Atikah Razali...

My Bestfrens Raja Nurul Fazliana yg dah sarat mengandung 7 bulan jugak dtg beraya ke umah aku pada ari khamis malam with hubby dia.. dia bawak cenderamata dr Stockholm Sweden for me!! tq raja.. lurve u frens..Menurut cite raja dia akan beranak pada bulan dec ni.. dpt anak sweden la dia.. heheheh


Tq raja.. i like it...



Pic with raja after kekenyangan makan..

And Last My Sweet Frens, SUhaida SUid dtg beraya pada ari Sabtu... dr Putrajaya turun ke Raub.. Siap bwk kuih raya yg dia buat sendiri dr umah dia.. mmg bestla kuih suhaida ni....Kuih dia aku dah jamu u all sumer kat ats td.. heheheheh



Aunty Su sgt susah nk bergambar with humairah...


Even raya taun ni sgt sederhana..but i'm really happy... Happy having frens like u all...For my frens di raub..diella erna mas izah nini dll tue..nxt year dtg umah aku ok... taun ni aku mmg x dpt berkonvoi dgn korg.. aku mmg dok dapur dr pagi sampai malam tolong mak aku...Keadaan tidak mengizinkan aku utk keluar dr dapor...heheheh....miss u all frenss!!

2 comments:

  1. Best nye nissaq dapat ole-ole dari Stockholm.. semoga abah cepat sembuh.. Bertabah lah nissaq ye!

    ReplyDelete
  2. tq sue.. raya yg sederhana sahaja la sue

    ReplyDelete

Thank You