Tuesday, March 16, 2010

Banting (",)

16 Mac 2010 - Kolej aku mengadakan Mesyuarat Jawatankuasa Penasihat KOlej pada ari ni.. Antara yang hadir adalah Ketua Polis, Bomba, MIC, MCA, Penghulu, YB Datuk Karim, dll.. so smalam adalah hari menyiapkan apa yg patot.. aku x terlibat secara langsung dlm program ni.. tetapi aku bantula apa yg patot.. so smalam gak kak tuty telah mencari aku dr pagi untuk membantu dia menyediakan banting untuk Perasmian "Program Grow Green".. sempena baja2 yg telah di ajar oleh ayah kak tuty masa Kursus Membuat Baja dulu... Bayangkan, wat banting x sampai 1/2 jam dah siap!! Ini memang main taram aje janji ade! sbb kul 1 pm dah kena emel kepada printing pulak!!! so inilah hasilnya... aku x pasti adakah ia akan memuaskan ati org ramai.. kerana ini aje yg termampu dibuat dlm masa 30 minutes!

No comments:

Post a Comment

Thank You