Tuesday, June 1, 2010

Undangan

It's wedding time again! besela dah start school holiday so berduyun2 kad undangan majlis perkahwinan sampai kat aku ni.. mmg average umur 25-28 berduyun2 kawan2 akan menamatkan zaman bujang kot.. urm normal la kot.. neway aku nk ucapkan selamat pengantin baru kepada semua kawan2 yg sudi menjmeput aku ke wedding mereka.. maaf la sesangat sebab mmg ade yg aku x dapat menghadirkan diri ke majlis tersebut.. bukan disengajakan.. kekadang disebabkan kekangan lain.. ampun kawan2.. semoga majlis kalian sumer berjalan lancar dan berbahagia hendaknya hingga ke anak cucu...

1- Ekin (29/5)- My sweet frens masa di kuittho, BP johor.. Maaflah pn ekin kerana x dapat hadir pada majlis kamu .. aku doakan yg terbaik utk kamu & suami..
2- Adibah Hanim (29/5) - My Luvly fren masa di SMSJ.. ni mmg aku hadir la sbb kebetulan balik kg cuti wesak.. lagi pulak sedara kan.. akad nikah pon aku dtg coz mak & ayah aku x dpt dtg ms hari persandingan..
3- Suraya Hani (5/6) - My Luv fren at SMSJ juga.. tahniah aya.. rs mcm x dpt pergi kot..ampun

4- Erna Shakila (6/6) - My Cute fren masa di SMK TK Raub - kalo aku balik raub, maka wujudlah aku di majlis kamu.. tp rsnya dis week aku x dpt hadir..
5- Rizzuana (6/6) - My Sekampung frens.. dr kecik kite berkawan.. hehehe same la mcm erna gak.. if aku balik raub, insyaAllah hadir...
6- Ct Hajar (5/6) - My fren masa di UTM, JB.. Rasanya mmg x dpt hadir..
7- Rusyduddin (5/5) - Rusy, disebabkan kamu rakan sekelasku masa tgkatan 5KRK di SMKTK dulu, maybe la aku dtg.. tp majlis belah kamu lah nnt di puncak alam on 19/6 ni.. InsyaAllah..
8- SUhana (19/6) - adik suhaida.. wed diadakan di dewan masjid baru putrajaya.. suhaida mewajibkan kehadiran aku...hope dptla hendaknya...
Setakat ni itu sahaja jemputan yg aku baru dpt.. maybe akan menyusul lagi undangan dari kawan2 yg lain... aku mendoakan semoga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat dan mendapat anak yg soleh dan solehah... Amin...

No comments:

Post a Comment

Thank You