Monday, September 13, 2010

Raya 2010

Selamat Hari Raya Aidil Fitri aku ucapkan.. untuk semua kawan2 blog... semoga raya taun ini penuh bermakna untuk kwan2 semua.. aku n family sgt happy menyambut hari raya pd thn ini.. dengan kehadiran Hadid IsSirhan-baby boy along aku, cucu ke-3 mak n abah.. so thn ni thn 1st utk hadid..


Ni our small family... angah aku InsyaAllah thn dpn dpt 2nd baby~harraz Ar-Raief dpt adik...

Ni lah dia Hadid IsSirhan... penat benar beraya smp terlentok... cute sgt rs nk gigit je pipi si hadid ni...geram makde tgk..


haa.. ni plak hero n heroin atuk n wan... harraz + humairah.. kalo x jupe asik tny, mana arass, mana mayah...(pelat).. tp bila dah jupe, tgh elok2 main sama2 pon leh gaduh...harraz akan bertukar menjadi ultraman cosmoss

This is my sweet n lov frens yg dtg beraya... tq izah, nini & zaida coz dtg beraya,.. masa ni tgh tggu khanafi.. lambat tul mamat tu bersiap...

yeah..inilah dia family belah abah aku di kg berchang kuala lipis phg... ramai kan...sumer balik masa 1 syawal aritu..riuh rendah kat umah makteh...seronok sgt dpt berkumpul cmni... tp ade beberapa org yg xde... contoh angah aku ms ni kat belah mertua dia..ptg br smp...cuz aku lina pon otw blk kg ms ni..so x sempt la nk ber 'pose' reramai cmni..

No comments:

Post a Comment

Thank You