Saturday, January 1, 2011

2011 - Tahun Baru

Salam Tahun baru aku ucap kepada semua rakan taulan sanak saudara.. bermulanya tahun baru samalah bertambahnya 1 thn lg usia... 2011 bersamaan usia 28! 28 ye kawan2.... Alhamdulilah kite masih dipanjangkan umur untuk beribadah kepada Allah..Memperbaiki apa yang kurang... Menambah ilmu di dada.. TQ Allah..

Tak sabar rasanya nk mengetahui apakah perjalanan dlm hidupku yang bakal dilalui untuk umur yg ke 28 ini..

1. adakah aku akan berkahwin?? (bf pon xde ni)..
2. adakah aku akan ada anak thn ni?? (kawen pon belom)..
3. adakah akan bertambah anak saudara? (betul ni coz akak ipar nom 2 tgh peknen)
4. adakah dan adakah?


antara memory 2010 yang terpahat di ingatan:

NOV - 22/11 : Kes Kehilangan laptop, hp dan wallet aku... (paling tragis..1 mgg menangis)
JUN - 12/6 : Bercuti ke cameron highland bersama family....seronok sgt
JAN - 9/1 : Reunion sm seri jengka.... the best moment
FEB - : Holiday with housemate to Tawau
APR - : Being a host to my seri's frens... dorg dtg jalan2 ke melaka... sungguh sernok

ada lagi yg aku x igt... so better the memory tu di blog kan..so sng nak igt...
so skang mmg jarang leh blogging coz i've no laptop, no camera, no hp... so sad...

kepada rakan-rakan.. doakanlah 2011 ini sesuatu berlaku dlm idupku... maybe akan berumahtangga? siapa tahu... Allah Maha Mengetahui... Amin.

2 comments:

  1. laa nisak.. tragisnya tragedi november tuh.. dahla mase date anniversary kawen aku 22.11 tuh.. huhu.. kalu aku jd ko pun nanges seminggu.. ntah lebey lg.. takpela.. mungkin 2011 dapat yg lagi baik tuh.. adela hikmahnya..

    ReplyDelete
  2. aku suka adakah yang bernombor 1 itu! he3
    insyaAllah ADA!!! :D

    ReplyDelete

Thank You