Thursday, April 23, 2009

Induksi - Day 5

Hari ni genaplah hari ke 5 in duksi.. ade lg 7 ari... aku tgh nerves ni sbb besok aku kena public speaking.. utk kwn2 yg lom gi induksi.. ready key.. kite dikehendaki wat public speaking around 5 minutes .. cte pasal apa2 aje pon bley..

td ade slot BUDAYA KERJA KELAS PERTAMA.. sbelom tu pasal WAWASAN KPT.. smalam nilai etika dan perintah am.. dan byk lgikla..

aku ni tgh dok siapkan assignment.. induksi ni akan ade assignment ek.. ade 3 individu dan 3 grouping.. aku rs enjoy sgtla dtg induksi nih.. lupe urusan kerja2 pejabat.. cuma sometimes kwn2 office kol la jugak pasal kajian graduan sbb aku yg jaga graduan..kebetulan konvo 25 hb ni.; aku xde..

nk story gak.. housemate aku kak gee.. tgh sarat mengandung.. tp dia dtg la jugak induksi sbb due dia around 2 weeks.. tiba2 pagi selasa tu dia bitau aku..nissak..ade darah kuar.. tp x sakit.. aku dah cuak.. aku ckp.. kak....kite nk wat ape nih.. dia kata relax la dulu..jom dgr ceramah... mlm tu sian dia mcm x lena tido sbb kaki krem, baby menolak2 dll lg.. esoknya hari rabu lepas lunch dia ckp lg.. nissakk.... ada drh kuar lagikkkk.. byk dr semalammm.. aku dah lagik naik gabra.. aku ckp.. akakkkk bek g spital jek.. kebetulan ptg smalam dia ade app dgn hospital.. nk dijadikan cerita..pukul 3 ptg dia msg aku..dia kata dia kena tahan dlm wad sebab dah buka 3cm!!

ms tu aku doakan semoga dia selamat beranak.. alhamdulilah pukul 10.30 malam td kak gee selamat melahirkan baby boy di hospital pantai.. kecoh la geng2 induksi kat cni sebab ade baby induksi la plaks... dak2 laki suh namakan baby tu MOHD INDUKSI.. sengal tul.. ahaha masa kul 10 pg td aku sempat g melawat kak gee kejap.. cute baby dia... aku wish dia selamat berehat...

so utk kwn2 lain... prepare yourself for induksi key.. macam2 leh berlaku ms induksi.. induksi amat penting utk pengesahan jawatan anda...

p/s to ilyana : member dr kkmentakab ade sama goup aku.. aishah+nurulhuda
p/s to shieda : member dr kkjelebu ade sama group aku.. fasli+awanis+x igt nama dia..
p/s to mekna" membr dr polisas ade.. ramai.. yg aku ingAT..kak norlini.. maybe ko x kenal kot.. hehehe

2 comments:

  1. aku xkenal la nisaq..jbtn lain kot..huhuh aku nk g gak induksi

    ReplyDelete
  2. sabo yer mcna.. skang mmg tgh rancak wat induksi ni... bun dpt dgn aku.. kpt akan settle kan induksi sampai gos nih... jpa bagi masa kat dorg..

    ReplyDelete

Thank You