Friday, April 24, 2009

Induksi - Day 6

Penderitaan aku dah berakhir.. ptg td aku dah lepas utk public speaking... rs lega gile.. nerves beb kena berucap dpn pensyarah2 poli n kk seramai hampir 80 org.. yg best tu bila dah dpt mikrofon tu ilang plak nerves.. mcm syok plak bercakap.. hahah

arini aku nk share.. slot arini adalah berkaitan dengan dasar-dasar kerajaan.. antara dasar2 kerajaan adalah dasar pendidikan..dasar penswastaan..dasar pensyarikatan.. dan byk lg dasar lain.. slot ni sgt bosan.. tp terpeksala lalui.. tambah2 nerves nk public speaking.. duduk x tenang.. gelisah.. mcm nk tunggu present psm dulu je rsnya..

slot ni ade assignment.. lepas kelas td group aku telah duduk berbincang pasal assignment kami.. sangat komited masing2.. jadi aku pon komited la juga.. x jadi nk main2.. ahaha.. masa lunch hour td sempat gak aku dok melawat kwn2 di mitc.. mereka sdg bz utk pendaftran dan latihan konvo... terjumpa kwn2 office.. cth kak tuty yg manja, kak iza yg cute, kak nita, kak mimah, kak yunis, kak pn akma.. dan lain2 lagik.. sedey gak rs x dpt join mereka utk bekerja semasa konvo.. terkenang majlis konvokesyen yg lepas di stadium nilai...

okla kwn2.. aku nk solat jap.. pastu g makan n pastu nk ready.. tibe2 malam ni ade slot la plaks.. penat gak rsnya.. tp okla kot.. sbb jiwa rs sronok sgt ms induksi ni.. dpt kenal ramai kwn... :)

No comments:

Post a Comment

Thank You