Wednesday, June 10, 2009

10/06/09


Morning kawan2... arini aku dpt email.. Tajuk dia "Have a Chocolate Morning".. yang menariknya gambar susu dalam dia ade bunga.. tp bunga tu diperbuat drpd coklat.. wahwah bestnya kalo dpt tue... terus aku senyum je tgk..
Smalam air kat uma sewa slow.. aku dah agak ni mcm gaya xde air.. bila da malam mmg air slower n slower.. so kak akma pon wat tadahan air.. pg td aku telah berusaha pagi2 tu utk memberi tekanan dan mengepam air ke tangki.. lepas je elok aku pam air tu, ade sound effect la plak... ne nong ne nong ne nong.. dalam ati aku cakap " apsal la bising bunyi tangki ni, maybe tekanan air ni tinggi sgt kot.. ignore jekla"..
pastu aku trus la mandi macam biasa.. tiba2 aku dgr bunyi pintu gril dpn dibukak.. eh takkanla si ubai ni nak g keje dah kot.. dia dahla x mandi lagi.. lepas je aku bersiap nak g keje tu ubai ckp, td kak nor uma sbelah panggil.."akma, akma, akma".. tp kak akma rupanya tido x sedor dunia.. mengikut jaja, kalo gempa bumi pon sure dia x sedor..tu jaja yg ckp ek, bukan aku... :) ubai pon g la kuar tanya kaknor ape hal.. kaknor kata "ubai, kete tu dah lama berbunyik alarm dia dr td".... rupanya2 bunyi yang aku sangka tekanan air ke tangki tu adelah SALAH... itu adalah bunyi alarm kete si ubai.. ahahahahahhaha wakakakakkakaka nak gelak......

2 comments:

  1. lawok la citer kamu nih.. hehe..
    buatkan aku tersenyum sorang2 cam kerang busyuk!

    ReplyDelete
  2. su.. kau telah jd follower aku yg fanatik ni.. ahahahah

    ReplyDelete

Thank You