Thursday, June 11, 2009

11/06/09

Assalamualaikum kawan2ku... arini kan sgt seronok dtg kerja.. pagi2 td nampak en jalil b sudi bawak microwave.. rupanya dia nk wat pizza sbb esok ptg dia kena wat demo pizza @ telok gong sempena program kayak. so aku, kak akma n k jaja nk blaja.. rupanya ustaz ckp start kul 10...

best sgt dpt uli doh pizza tu.. adunan pertama naik tinggi gila.. sampai melimpah2 cheese tue.. heheheh naik 2 x ganda.. so dianggap reject.. doh ke-2 plak ade peningkatan.. cuma disebabkan doh 1 & 2 ni tebal, ade perasaan macam makan "apam berlauk tuna".. hahahahah

disebabkan x puas ati, kami adun lg 1 doh.. kali ni aku yg uli dia.. sape penah tgk cite katun jepun "YAKITATE JAPAN".. hehe aku lebey kurang macam dia la kot.. gunakan "SOLAR HAND" utk mengadun doh.. wakakakka perasan...

akhirnya adunan ke-3 berjaya dgn cemerlangnya... adunan ke-3 dihantar kepada pengarah kerana kebetulan ade 2-3 org pengarah kktampin+kk jelebu dtg.. so jd hidangan istimewa utk mereka..

gambarnya aku akan upload esok sbb guna cam kak mas...

p/s: ubai.. kite dah setting date..dah betul nih..

-- Tq Kak Mas for this pic..








4 comments:

  1. waa.. bestnya pizza.. nissaq, rupa2 kamu yg ada "solar hand" tu hehe..

    ReplyDelete
  2. nissssssaaaaaaaaqqqqqqqqqq
    hehehe..ko dengar x aku jerit nama ko ni??
    akhirnya dapat juga ku jejak ko kat arena blog ni..hehe:-)

    ReplyDelete
  3. hahaha... cahaya... pekak telinga aku ni sebab jeritan ko..

    su.. aku telah mewarisi tangan itu!! kwang2x

    ReplyDelete
  4. amboi..siap solar hand lagik ko ek nisak... nntla aku cari katun jepun tuh...

    ReplyDelete

Thank You