Thursday, June 25, 2009

Laporan KSP Sesi July 08

Alhamdulilah aku dah siap wat report KSP (Kajian Semula Pengurusan) untuk proses Pembetulan, pencegahan dan penambahbaikan (3P).. ini sumer kena siapkan sbb 30 Jun 09 ni ada pembentangan report KSP dengan bos.. so aku sebagai pemegang proses kenala siapkan report2 yg tertangguh ni kan.. banyak plak tu.. sbb proses 3P ni menyeluruh utk 1 kolej.. so aku kena dptkan tandatangan EN rahim (KJKK lama) sebab masa sesi julai dia adalah KJKK kolej..

X sabor nk fly ke bandung ahad ni... semoga kitorg dijauhkan dr sebarang kesulitan... banyak isu pasal our trip to bandung tp aku malas nak pk.. nnt sakit kepala.. so let them go...







Apa yang penting.... percutian ni diharap boley menghilangkan tekanan2 yg kitorg alami.. heheheh bandung.. aku cabar kau!!! (apahal aku ni ek)

2 comments:

  1. huhu... selamat ke bandung yer nisak...

    ReplyDelete
  2. doakan aku slamat pegi n balik weh.. hehe x sabo nk g bandung ni..tp riso gak h1n1 ni.. kena standby mask..

    ReplyDelete

Thank You