Tuesday, June 23, 2009

Tinta 7 - Majalah KKMT

Emm..lega.. akhirnya geng2 buletin telah berjaya menghabiskan Edisi Ke-7 untuk Tinta-Majalah KKMT... mmg terkejar2 nak menyiapkannya sbb masing2 bz dgn kerja.. itupon setelah en jasmi push n kejor aku n fiz, akhirnya smalam kami telah berjaya menyiapkannya juga.. banyak gak kena edit.. tp itu sumer dah biasa... bukakla adobe balik.. ahahha... dan aku sgt berharap agar en jasmi berpuas hati dgn keluaran tinta terakhir bersama beliau sbb lepas ni en jasmi akan menyambung pangajian PHD beliau di UKM.. ni kire tinta terakhir yg di bawah tanggungjawab en jasmi.. aku n fiz berharap agar lepas en jasmi dah smbg belajar, kami pon boleh bersara utk dunia tinta.. byk kenangan dgn tinta n buletin.. pahit n manis... ni cover yg aku kena wat.. fiz mmg slalu suh aku wat cover depan.. ahaha.. poyo je cover depan ni aku rasa...

3 comments:

  1. seronok la tengok nissaq, banyak nye pengalaman yang menarik.. nissaq, mana gi leha ngan an?

    ReplyDelete
  2. leha n an x aktif blogger la.. aku nk push dorg nih.. heheh ala su.. ko ckp aku byk pengalaman.. bila aku tgk ko, aku pon teringin nk pengalaman mcm ko.. leh g portugal.. hehehe

    ReplyDelete
  3. nissaq,
    aku tak jadi la g portugal tu.. sedey gak ni..
    tapi happy la sebab ada hikmah upanye..

    ReplyDelete

Thank You