Monday, July 6, 2009

Bandung Day 4 - (01/07/09)

View sekitar Bandung, near to PaSAR baru
Ramai Penjaja di bandung menjual makanan

Bandung, Indonesia

cantik jugak lace yg patung ni pakai..mahal ni
Sweet lace...tp ubai x beli yg ini.. dia beli yg lain..

Day 4 - takde ape yg menarik... kami kena bangun awal dlm kul 2.30 pagi waktu indon... kul 3.30 pagi kami check out.. bayar hotel cash rupiah... Rp 338 000 x 3 + estra bed Rp 125 000 x 2.. so total bape ek.. kire la ek.. aku dah lupe.. hihihi sejuta lebeyla kot..

pastu kete hotel anta kami ke airport.. wah sejuknya pagi2 di airport... dlm kul 4.30 baru pintu di bukak.. check in and bayar imigresen Rp 75 000.. balance rupiah kami abeskan dgn beli brownies kartika sari di airport...

flght delay sejap je.. dlm kul 6.10 pagi tu kami dah fly balik mesia... sempatla solat kat airport.. dlm flght apa lagik.. balas dendam la.. tido tido n tido sampaila si "ade Indera" datang jual makanan .. heheh steward air asia tue... kami pon lapor, terus breakfirst je la.. makan je nasi goreng asian dia tue.. ngap ngap... tiba2 kapalnya goncangan... aku malas nk pk.. makan ajerla.. goncang pon goncang la.. hihihi thne selamat sampai malaysia dlm kul 9.00am.. kena plak isi borang utk H1N1... then tunggu abg ubai amek kete n terus balik Melaka....

rush plak nk gi Tekam Plantation Resort, Jerantut... ade team building...nk tunggu pic dulu br wat story..:)

2 comments:

  1. nissaq,
    semoga ko sihat selalu.. tadi aku g pusat kesihatan uthm pun dah ramai pakai mask..
    rasa seram lak.. dah la belakang aku tadi ada student yang batuk2..

    ReplyDelete
  2. La ko pun g bandung??? Hehe musti ko g dulu,then aku menyusul..aku g 12-15julai..Giler sekejap aku kat sana..memborong smpi xingat..hehe..

    ReplyDelete

Thank You