Saturday, July 25, 2009

Short course - BLOG

Selamat menyambut bulan Syaaban kepada sumer blogger.. dah x lama nk menyambut ramadhan al-mubarak.. x sabar rsnya nak berpuasa ni...

las weekend aku ade kelas kursus pendek membina blog.. sangat menarik tajuk kursus tu kan.. peserta terdiri dari guru-guru smk hang kasturi masjid tanah.. ramai betul cikgu school tu dlm 70++.. so kelas dibukak sebanyak 3 kelas.. aku lead 1 kelas yang terdiri dari 24 org guru..

alhamdulilah sambutan sangat memberangsangkan... guru2 sgt berminat dan aku sebagai tenaga pengajar cuba memberi ilmu yang terbaik utk mereka.. cuma aku x berapa nak berkesempatan mengajar utk tukor background the cutest background wit cute header n upload video... aku sempat ajar wat new post, comment post, masukkan jam, masukkan shout box...

so for all my students, hope u all enjoy my class.. if ade sebarang pertanyaan, just let me know.. i'll try my best to help you in blog.. setakat yang termampu la..

1 comment:

  1. Selamat Menyambut Kedatangan Ramadhan..
    Semoga bisnes anda bertambah masyuk..

    ReplyDelete

Thank You