Wednesday, November 25, 2009

Lonely @ Home

Assalamualaikum... tinggal keseorangan di umah sewa adalah jarang skali la buat aku.. tp dis week mmg aku tggl seorg sebab my 2 sweet housemate pegi observe stdnt LI di kelantan & perak.. so malam isnin n malam selasa aku mmg tido seorg.. malam isnin ok je.. smooth nite.. tido yg lena.. mmg aku xde pikir ape2 perkara yg karut marut pon.. tp malam selasa (mlm tadi)..jeng jeng jeng... something telah berlaku....


aku tido awal la jgak.. lepas tgk cte nenek kebaya (8.35-9.35 tv9), aku sambung layan the queen returns (303: 9.35-10.10) .. then lepas tu dlm 10.30 mata aku dah ngantuk dah.. baju dah pack sume sbb target lepas keje arini nak balik raub terus... sbb khamis aku dah apply cuti raya haji..

so aku pon masuk bilik tido mcm biasa la,,.. nyenyak betul tido .. tiba2 tido aku terganggu... korg nk tau kenapa.. sbb mesin basuh aku kat toilet tu berbunyi mcm org dah siap membasuh.. sesapa yg guna mesin basuh manual mst tau kot.. bila kite dah siap membasuh dia akan berbunyi "tet tet, tet tet, tet tet, tet, tet"... ya Allah... tiba2 seram sejukla aku ni.. aku g kat mesin tu n off plug dia.. aku masuk bilik terus sambung tido...

Aku positifkan diri maybe ade wiring problem pd mesin basuh tu kot.. kalu ade makhlus Allah nk menumpang membasuh baju pon aku pasrah.. ade gak kwn aku ckp nenek kebaya menumpang basuh kebaya dia sbb ari2 tukor kebaya baru.. hehehe neway... yg penting kite jgn terlalu berani atau terlalu takut.. Allah maha Mengetahui... Amin..

2 comments:

  1. alamak saspen baca citer ko neh nissaq uui.. leh lak berani gi cabut plag nye pastu.. next time ko tampal la "Satu kali basuh = RM 1" pastu siapkan tabung.. mana tau kot2 soknya ada duit kat dalam.. hehe..

    ReplyDelete
  2. ni ceta seram ke ceta kelakar....

    ReplyDelete

Thank You