Friday, April 9, 2010

~My New

Akhirnya.. berjaya jugak menyiapkan langsir sliding door umah sewa kami yang baru.. langsir sblm ni diberi free oleh tuan umah tp rupanya singkat... officemate laki siap tegor ckp langsir kami senteng..so kami ber-3 telah membuat langsir yg baru... act sliding door ni 1 rel sahaja ok.. nampak mcm 2 je kan.. aku dpt idea ni dr jakel, melaka... aku tgk2 design langsir ctu n ternampak design simple n mudah mcm ni.. trus terpikat... yg kain bunga2 atas tu lebihan dr kain sofa kak akma.. cilop la skit dr x wat ape tu.. kain plain tu beli kat tangkak ms balik mandi kat air terjun gunung ledang dulu.. rm4 semeter.. tp sedikit kecewa sbb aku tgk kat jakel time sales kain tu cuma rm3.50 semeter ! pastu beli renda tu nk kasik cantik kit.. renda berharga rm5.50 semeter... masyukla dgn kaler langsir ni... kain plain 2m.. & bunga2 atas tu 6.5 inchi... sgt suke bila tgk langsir ni dah pasang.. siap panggil officemate laki yg tinggi dtg tlg pasangkan sbb sangatlah tinggi sliding door ini..


hasilnya amatlah berpuashati apabila melihat langsir ni yg telah digantung.. sbb kitorg yg jahit sendiri, ukur n buat sendiri... i lov it.. hope mak aku suka la dgn langsir ni sbb aku x wat2 lagik langsir umah mak aku tue... wat style gini aje le kot.. simple & cute :)

1 comment:

Thank You