Tuesday, June 8, 2010

Eight Of June

Salam.. Today is the saddest day.. kenape ek? sbb emosi pompuan kot.. heheh sometime aku x suka gak ade feel cmni.. aku suka happy aje selalu.. tp kt manusia biasa..kadang2 ade ms rs sedey, ade ms rs eppi.. so better aku dok dendiam n buat aktiviti yg menyeronokkan aje utk mengmebalikan happy emosi tue..cthnya menulis blog..kikikikiki

pagi ni aku lambat lg g opis.. smalam pon lambat.. thumb print dah kul 8.02.. smalam 8.05.. mati aku bulan ni merah aje kehadiran..mau kn panggil dgn ketua jabatan x lm lg ni.. elok nk g keje ujan lebat tiba2..it yg lewat kit dr bese.. kete pon bwk slow aje nk nyampai ke opis aku 6km tu punyala lama..aku berazam pasni akan cpt2 dtg opis..
smalam hampir2 kn langgar dgn basikal.. nepal mana tah x reti bawak beskal.. tiba2 nk meluncur ke kete aku.. tekejut beruk la aku..seb bek x kena.. & nepal tu pon x jatuh.. hampir2 aje..
elok je smp opis td dah start morning prayer..aku dahle kena jaga exam pagi ni paper spa 203.. trus g pusat 1 tgk2 kak G & Khairi dah susun ketas.. sorry gang, telewatla today..
arini berazamn nk abehkan menanda paper exam student aku n key in markah sumer.. hope dpt setelkan sumer keje sbb igt nk cuti ari khamis n jumaat ni menenangkan fikiran.. sabtu & ahad ni ade family trip g C.H bawak mak & abah jenjalan.. n celebrate birthday mak di cna.. i luv u mak 4ever...
K.Akma & Ubai.. also eddy...a thousand SORRY coz x dpt join our program kali ini.. hope korg dpt maafkan aku.. jauh di sudut ati mmg aku nk join tp apakan daya....semoga korg enjoy di cna tanpa aku... kalo aku ade lg lah enjoy kan..
Skang aku nk layan perkara yg happy sahaja n bleh menggelakkan aku.. pic kat bawah ni muka aku mmg kelakar... sbb tudung aku tajam mcm jet pejuang.. heheheheh berjaya menggelakkan aku...pic ms engagement day of alia.. my raub's fwen... tahniah alia...


Jet pejuang....bersama rakan2 seperjuangan...

3 comments:

  1. alaa...mane ko dpt pic ni??aku xdpt ponnnn??

    ReplyDelete
  2. elo sygku.. gi copy sendiri kat fb nini salleh.. heheh wat simpanan peribadi

    ReplyDelete
  3. aku xleh bkk fb kt off laaa..kt rmh xde mase.sebok merehatkan diri dgn menonton tv.huhuh

    ReplyDelete

Thank You