Tuesday, June 15, 2010

Family Trip...

12-13 June - Percutian yang indah bersama family aku ke cameron highlands.. tp sedih ckit sbb along+wife+ank2 dia x dpt join las minit.. so angah,atam&apeh & parents je yg join.. ape2pon mmg beshla for the 1st family trip ni..pasni abah aku ckp dia nk g pantai pulak...
Birthday cake for my mom.. abah aku yg belikan secara diam2.. heheh sgt menarik.. bestday my mom pada 13 june.. selamat hari lahir mak.. i luv u 4eva...


Inilah buah strawbery.. tp x petik pon.. byk x masak... masammmm


begambor kat kedai sebinier... belikan keychain utk kwn2 kan.. hehehhehe


cutenya my nephew ni.. harraz dah pandai wat pisss... ini mesti paktam & pakteh yang ajorkan... nk kene dorg ber-2 nih..


Spesel roses for my lovely housemate.. i lov both u.. nor akma & ct ubaidah... hope u like it..

Ni apartment yang kami sewa..rm250 per nite.. sangat berpuashati.. & for muslim only..so mmg x was2 nk guna peralatan dalam uma tue.. ade 3 bilik.. @ carnation park...


1st place kami g Big Red Strawberry Farm.. nk petik strwberry la kononnya.. hujan pulak.. so bertambah2la kesejukan di ats tuew.. tataula suhu baper ms kat ats tue..


Ni Meja Makan.. mmg lengkapla dapur nye,. peti ais pon ade.. dapur nk masak pon ade.. aku n mak aku dah siap2 masak dr raub.. so just panaskan aje kat cni.....

Sangat besh ade sayur2an segar ditanam kat cni....sonok sangat... cuaca pon sejuk...


Ini kaktus2 pulak... besh sgt.. tp x beli pon.. heheheh maleh la pulak nk membawaknya... yg paling besor kaktus tu berharga rm116...
~Sekian dulu~

2 comments:

  1. best plak tgk pic ko ni.nnt nak plan g ngan parents aku plak la.ehehe

    ReplyDelete
  2. g la weh.. best sgt.. aku enjoy sgt weh.. ni br ckit pic aku masuk.. ko tgk dlm fb aku tuh.. lg byk

    ReplyDelete

Thank You