Monday, October 17, 2011

171011

The day... the validation day! the day dat make me headache... so i wanna share the experience...

sekotak file ok utk dipersembahkan kpd pemvalidasi

start nama dipanggil tepat jam 12.00 pm.. org ke-4 for the last day.. 4 from 6.. so aku mengangkut la sekotak itu ke dalam bilik persidangan + laptop utk demo inovasi dlm PnP aku tue... then masuk je bagi salam dulu la.. pastu pn dr pmm tu mntk borang pencerapan 3 + 1 khas dan borang kepimpinan yg telah dilakeri..

then dorg nk tgk frp+folio pelajar... done..xde soal ape pon... then dia tny psl inovasi dlm PnP.. so aku explain la ape inovasi yg aku buat utk pNp aku tue... alhamdulilah... demo pon berjalan dgn baik... done tanpa masalah...

next dia nk tgk penyeliaan projek ilmiah pelajar... last minit aku perasan aku lupa masukkan carta gannt ok..!! mmg itula yg dia nk plak.. dorg ckp carta gannt la perkara penting utk merancang projek tue.. aduiii aku siyess lupaa... :( mybe markah rendah kot.... xpela redha je..

next dia nk tgk penyelidikan... so aku explain psl penyelidikan...da aagak! kena kaw kaw ok.. dia ckp objektif kami salah langsung... hemmm aku dah tepis tp mcm kalah aje.. so... :( redha jgk la...

then nk tgk pembentangan... ok pass...

pastu nk tgk penerbitan... hemmm pass jgk but wit a complain bout tajuk aku.. dia kata panjang sgt... hemmm redha jgk.. hahahha

and last skali dia cek sumbangan dalam n luaran.. so far sumbangan dalaman mmg xde masalah.. sepanjang nk masuk 5 thn keje ni mmg beribu dan program kn join.. cuma sumbangan luaran aje x ckop 5.. yg aku ade adalah program puspanita, k-ekonomi ajar komuniti setempat dan petugas perkampungan komuniti... lagi 2 dah xde... redha.... :)

and sangka x sangka la kan. genap 1 jam aku divalidasi ok! 1 jam tp bila dalam blk persidangan tu mmg x rasa pon.. tp alhamdulilah syukur kerana aku mendapat ketenanngan sms sesi interview itu.. Thanx Allah..

pagi2 dah kol mak n abah di kampung mntk doakan aku kat cni n smpt solat dhuha mohon dimurahkan rezki dr Allah.. Amin...

Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

No comments:

Post a Comment

Thank You