Wednesday, October 5, 2011

Work

Nk letak title ape pon x tahu..coz really bz sejak lepas raya... a lot of work to do.... try to be smart... Alhamdulilah... apa yg bz sgt tu?

1 - Start 17/9 dah mula berulang dr melaka-uitm shah alam setiap ari sabtu.. sebab amek mastering kan.. yg bestnya masuk week 3 aku dah start wat sandwich and meniaga dlm kelas ok!! hahahahah pasal ape, gap antara kelas tu dorg sume lapor.. so aku pon saje suke2 meniaga...


2- Start lepas raya juga Jaja-Ketua Program SKS aku tu beranak la plak... so KJ panggil aku and beri arahan supaya aku menggantika Ketua Program aku sepanjang dia cuti bersalin ni... ini tugas paling mencabar la setakat ni coz memaksa aku utk work smart and on time ok.. antara tugas2 aku dah kena setelkan setakat ni ialah manage lab2 n kenalpasti la plak aset x berdaftar.. kena kerahan tenaga dgn pensyarah2 lain.. when u become a leader, important thing is how to manage ur staf.. aku ade 9 lec nk kena jaga...so bila ade pameran or kej
e berkaitan sks aku kn adil la dlm membahagi tugas2.. rotation kn bergilir...

3- 17/10/11 ni plak aku kena VALIDASI utk kenaikan 44 ok.. mmg nervous ni pasal aku x ready ape2 file lagi utk divalidasi.. Phew.. Semoga semua berjalan lancar..

4- dalam sibuk2 nk ready for validasi dpt fax kena g meeting penulisan laporan kajian pengesanan graduan peringkat kebangsaan ni.. wat di de palma inn kuala selangor.. jauh jugak dr melaka nk ke sini dlm 200km..

Ini laporan 2010.. so by end dis year akan dikeluarkan utk 2011... pulun aku membuatnye di cni..

5- dalam masa yg sama juga, ujung minggu ni ade progam kolej komuniti di senawang.. aku kn jaga pameran ok... so aku pilih ahad coz sabtu ade kelas kan.. hemm x blk melaka lg la jwbnya...

neway..wuteva keje kite diarahkan.. wuteva tugas kite dpt.. enjoy ur life ok.. work smart... jgn stress.. ketawa selalu.. hehe :)


No comments:

Post a Comment

Thank You